„W Biblii to o tym w ogóle nie napisano” – Piotr Fronczewski w kampanii ZDM jako Święty Piotr - Marketing przy Kawie
„W Biblii to o tym w ogóle nie napisano” – Piotr Fronczewski w kampanii ZDM jako Święty Piotr
  • 2
  • 0
4.10.2019

„W Biblii to o tym w ogóle nie napisano” – Piotr Fronczewski w kampanii ZDM jako Święty Piotr

Kampania „Obudź się! Uwaga = życie” Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie ma na celu poprawę bezpieczeństwa seniorów na warszawskich drogach. W spocie Piotr Fronczewski ma ocenić, czy starsza kobieta może pójść do Nieba. Niestety, zbyt wiele razy przechodziła przez ulicę w miejscach niedozwolonych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

DR

5 lat temu

Proponuję spot dla młodych rozjeżdżających hulajnogami seniorów na chodnikach.

4 października 2019

3 października 2019