TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej - Marketing przy Kawie
TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej
  • 0
  • 1
4.10.2019

TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej

Telewizja hybrydowa (HbbTV) pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach WWW bezpośrednio na ekranie telewizora. W Polsce mogą z niej już korzystać wszyscy użytkownicy naziemnej telewizji cyfrowej MUX, mający telewizory z opcją smart TV i podłączeniem do internetu. Po raz pierwszy komercyjnie nowego formatu reklamy użyto w kampanii marki Almette w stacji TVN.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 października 2019

3 października 2019