Przyszłość należy do seniorówPrzyszłość należy do seniorówPrzyszłość należy do seniorówPrzyszłość należy do seniorów
Coraz bardziej liczyć się będzie etyka (fot. Pixabay)

Przyszłość należy do seniorów

Przyszłość należy do seniorów
Joanna Śmietanka

Joanna Śmietanka

-

dyrektor generalny, Kream Communications

Joanna Śmietanka

Joanna Śmietanka

dyrektor generalny
Kream Communications

Liczba osób starszych w Polsce szybko rośnie. Niedaleka przyszłość należeć więc będzie do seniorów. To oni będą wyróżniającą się grupą konsumentów, do których rynek będzie musiał się dostosować. Konieczne stanie się nie tylko dopasowanie produktów i usług do starszego odbiorcy, ale i wdrożenie zmian w kierowanej do niego komunikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się