Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
  • 1
  • 1
8.01.2019

Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”

Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej miniwafelków Grześki Tyci. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” trwają w telewizji od 7 stycznia do końca miesiąca.

Hasło nawiązuje do charakteru produktu – miniwafelki nadają się do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu Grześków Tyci znajduje się 105 wafelków na jeden kęs.

Emisje 15-sekundowych spotów zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP) oraz stacjach tematycznych.

  • Kreacja: Just
  • Zakup mediów: Initiative
  • 1

8 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2019

Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.