„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych marki
  • 1
  • 0
8.01.2019

„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych marki

Bosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things, wykorzystując hip-hop i humor. 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas marka rozpoczęła globalną kampanię „Like a Bosch”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2019

Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.