„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych marki
  • 1
  • 0
8.01.2019

„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych marki

Bosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things, wykorzystując hip-hop i humor. 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas marka rozpoczęła globalną kampanię „Like a Bosch”.

Celem jest zwiększenie znajomości marki jako czołowego dostawcy produktów i rozwiązań zintegrowanych w Internecie. Centralnym punktem odniesienia działań reklamowych jest hiphopowy teledysk, którego bohater świetnie odnajduje się w świecie Internetu Rzeczy (Internet of Things, IoT).

Reklama wykorzystuje znany slogan „Like a Boss”, który urósł do rangi fenomenu internetowego. W Sieci można znaleźć wiele tego typu filmów, które mają kilkudziesięciomilionową widownię. Każde wideo pokazuje sekwencje z udziałem zwykłych ludzi, którzy dokonują niezwykłych wyczynów, wykonują skomplikowane akrobacje sportowe lub w spektakularny sposób radzą sobie z trudnymi sytuacjami.

W kampanii motyw „Like a Boss” został przekształcony w „Like a Bosch”. Młody człowiek będący bohaterem filmu reklamowego pozostaje panem każdej sytuacji dzięki zintegrowanym rozwiązaniom Boscha. Za pomocą smartfona z prawdziwą maestrią steruje autem, kosiarką i ekspresem do kawy.

Aby dotrzeć do szerokiej rzeszy odbiorców, koncern zamierza nadać materiałowi charakter viralu. To pozwoli rozprzestrzenić przekaz we wszystkich istotnych kanałach komunikacyjnych.

Pod tym względem marka liczy także na swoich pracowników, których grupa liczy ponad 400 tys. osób na całym świecie. Pracownicy mogą stać się naturalnymi ambasadorami kampanii, klikając „lubię to” i udostępniając filmy na swoich profilach.

W dalszej części roku pojawią się kolejne filmy produktowe poświęcone obszarom IoT Connected Mobility i Connected Living. Kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję reklamową Jung von Matt z Hamburga będzie prowadzona w kanałach cyfrowych i społecznościowych.

 

8 stycznia 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2019

Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.