Popkultura, memy i Włodek Markowicz w kampanii wizerunkowej InFaktu
  • 1
  • 2
4.11.2021

Popkultura, memy i Włodek Markowicz w kampanii wizerunkowej InFaktu

InFakt wystartował z kampanią wizerunkową „Księgowość dla każdego”. Jest to część zaktualizowanej strategii komunikacyjnej polskiej platformy finansowo-księgowej. W kolejnych odsłonach spotów firma wykorzystuje popkulturowe odniesienia. Kampania widoczna jest w telewizji, na billboardach oraz w Internecie. Udział wziął w niej Włodek Markowicz znany z kanału YouTube Lekko Stronniczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

4 listopada 2021

3 listopada 2021