Grupa Vorwerk (Thermomix, Kobold) wprowadza nową identyfikację wizualną
  • 0
  • 6
15.01.2024

Grupa Vorwerk (Thermomix, Kobold) wprowadza nową identyfikację wizualną

Grupa Vorwerk ogłasza globalne wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Standaryzuje w niej logo grupy oraz marek Thermomix i Kobold.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2024

87% firm potwierdza: karty podarunkowe wpływają pozytywnie na ich wyniki finansowe. Wnioski z raportu Sparta Loyalty

Firmy oferujące swoim klientom karty podarunkowe deklarują, że karty te podnoszą rozpoznawalność marki, lojalność konsumentów oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Wpływają także na wzrost liczby transakcji po okresie świątecznym. Ponad połowa ankietowanych doświadczyła jednak oszustw związanych z kartami podarunkowymi – wynika z raportu przygotowanego przez Sparta Loyalty.