Zmian logotypów marek zwykle nie dostrzegamy - Marketing przy Kawie
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do zmian logotypów marek? – badanie SW Research
  • 0
  • 3
6.12.2023

Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do zmian logotypów marek? – badanie SW Research

Ponad 40% badanych zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Kiedy jednak marki zmieniają swoją identyfikację wizualną, zauważa to zaledwie 15,8% respondentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 grudnia 2023

5 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2023

Jakie trendy będą kształtować handel spożywczy w przyszłości? – raport Inquiry

Polacy wyraźnie preferują dyskonty – aż ośmiu na dziesięciu badanych regularnie odwiedza je przynajmniej raz w tygodniu. To jednak nie jest jedyne miejsce zakupów. 2/3 z nas często zagląda do hipermarketów i supermarketów. Co czwarty regularnie odwiedza lokalne sklepy osiedlowe. Połowa Polaków minimum raz w tygodniu wybiera sklepy specjalistyczne, np. mięsne czy warzywne. Takie wyniki przynosi badanie agencji Inquiry.