Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie - Marketing przy Kawie
Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie
  • 0
  • 0
7.08.2018

Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie

Grupa spółek Danone zakończyła wielomiesięczny proces przetargowy na obsługę marek koncernu w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social. Wygrała go agencja K2 Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.