Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie
  • 0
  • 0
7.08.2018

Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie

Grupa spółek Danone zakończyła wielomiesięczny proces przetargowy na obsługę marek koncernu w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social. Wygrała go agencja K2 Media.

Przetarg Danone trwał ponad pół roku i dotyczył kilku rynków europejskich. O zwycięstwie K2 Media na rynku polskim zadecydowały m.in. silne kompetencje w obszarach programmatic oraz analityki. Pod uwagę wzięto również zaawansowanie autorskich narzędzi do prowadzenia efektywnych kampanii zasilanych danymi.

Grupę spółek Danone w Polsce reprezentują:

  • Danone – świeże produkty mleczne i pochodzenia roślinnego, m.in. marki: Danio, Danonki, Activia, Actimel, Fantasia,
  • Nutricia – żywność dla niemowląt i małych dzieci, marki: BoboVita, Bebiko 2, Bebilon 2,
  • Nutricia Medyczna – żywność medyczna, m.in. marka Nutridrink,
  • Żywiec Zdrój – woda i napoje.

6 sierpnia 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2018

Topnieje widownia popularnych seriali – pokazuje badanie MullenLowe MediaHub

W ostatnich trzech latach widzowie nie byli łaskawi dla producentów i gwiazd popularnych seriali telewizyjnych. Od 2015 r. ich oglądalność spadła nawet o kilkadziesiąt procent – wynika z raportu przygotowanego przez MullenLowe MediaHub. Liderem spadku jest emitowany od 2014 r. na antenie TVP2 serial medyczny „Na sygnale”. W 3 lata stracił on niemal połowę widowni. Od „Klanu” (TVP1) odeszło 41% widzów.