0 1 0 29.01.2019Facebook z formatem Automotive Inventory AdsFacebook wprowadza nowy format reklamowy dla branży samochodowej. Automotive Inventory Ads to rozwiązanie, które umożliwi sprzedawcom zautomatyzowanie procesu tworzenia reklam. Pozwoli też targetować je bardziej precyzyjnie do osób zainteresowanych zakupem samochodu.
0 2 0 29.01.2019„Multiscreening 2018” – badanie IRCenterMultiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się coraz bardziej powszechne. IRCenter piąty rok z rzędu analizuje to zagadnienie w ramach raportu syndykatowego „Multiscreening 2018”.
0 2 0 28.01.2019Najbardziej znane sklepy ze sprzętem do uprawiania sportów zimowych. Raport z badania SW ResearchZdecydowana większość Polaków prowadzących aktywny tryb życia i amatorsko uprawiających sport deklaruje, że sprzęt (72%) oraz odzież niezbędną do uprawiania sportów zimowych (79%) kupuje w sklepach stacjonarnych i internetowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku 2019 r. przez SW Research, zakupy takie najchętniej robimy w Decathlonie (46%), 4F (17%) i Martes Sport (15%). Najczęściej wybieranymi markami są 4F (60%) oraz Quechua (15%).
4 0 0 28.01.2019UPC promuje kosmiczną ofertęRozpoczęła się kampania reklamowa marki UPC. Promuje oferty produktowe w konwencji kosmicznej. To kontynuacja dotychczasowej komunikacji skupiającej się na korzyściach dla konsumenta.
0 2 0 28.01.2019Przez lodówkę do serca. Randkowy serwis SamsungaSamsung w Szwecji uruchomił serwis Refridgerdating. To portal randkowy, na którym można znaleźć partnera dzięki zawartości lodówki.
1 1 0 28.01.2019Anna Lewandowska w reklamie Kingi PienińskiejWystartowała kampania reklamowa wody mineralnej Kinga Pienińska. Wzięła w niej udział ambasadorka marki – Anna Lewandowska.
0 0 0 28.01.2019Desperados ponownie wybrał K2Grupa Żywiec zakończyła postępowanie przetargowe dotyczące internetowej obsługi marki piwa o smaku tequili Desperados. Po szczegółowym przeanalizowaniu ofert kilku agencji podjęto decyzję o kontynuowaniu współpracy z K2. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.
0 1 0 28.01.2019H&M wybrał Cut the Mustard do prowadzenia kanałów social media na pięciu rynkachMarka H&M rozstrzygnęła przetarg na obsługę kanałów social media na rynkach Europy Środkowo–Wschodniej. Wygrała go agencja Cut the Mustard.
0 0 0 28.01.2019Facebook chce połączyć WhatsAppa, Messengera i InstagramaMark Zuckerberg planuje integrację infrastruktury technicznej WhatsAppa, Messengera i Instagrama. Celem ma być podniesienie bezpieczeństwa – wynika z informacji, do których dotarł „The New York Times”.
0 0 0 25.01.2019Femvertising tematem spotkania Crash Mondays w lutym4 lutego w krakowskim klubie Hevre odbędzie się 24. edycja Crash Mondays. Najbliższe spotkanie zostanie poświęcone femvertisingowi.