„Go with the Flow” – podsumowanie konferencji Brains Attack
  • 0
  • 4
22.06.2022

„Go with the Flow” – podsumowanie konferencji Brains Attack

Początkiem czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu odbyła się konferencja Brains Attack. Tematem pierwszej edycji było projektowanie doświadczeń klientów w e-commerce.

Z prelekcjami na temat komunikacji marketingowej, SEO w e-commerce, doświadczeniach zakupowych klienta i budowaniu biznesu w branży e-commerce podczas konferencji Brains Attack wystąpili:

  • Aleksandra Kaniewska z WNPiD UAM Poznań,
  • Michał Ziach z Grupy iCEA,
  • Grzegorz Młynarski z s360,
  • Mike Korba z User.com,
  • Wojciech Jażdżewski z Lou,
  • Miłosz Jarosiewicz z Małej Szklarni,
  • Rafał Słoma z Selesto.

Wydarzenie skierowane było do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Także do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży online. To pierwsze tego typu wydarzenie na temat projektowania doświadczeń zakupowych klientów.

Podczas konferencji nastąpiło rozwiązanie szóstej edycji konkursu „Brains Attack! SXO Challenge”

Projekt ten powrócił po dwóch latach przerwy. Współorganizatorem tegorocznej edycji była Grupa iCEA. Organizację wydarzenia wspierała także Studencka Agencja Marketingowa. W finale najlepsze zespoły zaprezentowały opracowane w trakcie warsztatów strategie SXO.

Projekty oceniła komisja, w skład której weszli wykładowcy WNPiD oraz eksperci z Grupy iCEA. Zdaniem jury najlepszy projekt przygotowali Michał Michalak i Mateusz Sosnowski – studenci WNPiD. Przedstawili oni koncepcję strategii marketingowej muzycznego sklepu internetowego oferującego produkty zarówno dla doświadczonych producentów muzycznych, jak i dla amatorów. Nagrodą główną w konkursie są płatne staże w Grupie iCEA oraz innych spółkach holdingu Digital Now.

– Mnóstwo praktycznej wiedzy, świetni prelegenci, zdolni studenci – laureaci konkursu i wiele owocnych rozmów podczas networkingu. Tak w kilku słowach mógłbym podsumować to wydarzenie. Serdecznie dziękuję wszystkim ekspertom za wystąpienia na wysokim poziomie merytorycznym oraz studentom za zaangażowanie w projekt Brains Attack! SXO Challenge. To wydarzenie po raz kolejny pokazuje, że biznes i edukacja łączą się nierozerwalnie.

Dziękuję także zaproszonym gościom oraz wszystkim zaangażowanym w organizację konferencji i wspaniałą atmosferę. To było niezwykle ciekawe spotkanie. Już teraz mogę powiedzieć, że to doświadczenie na pewno przełoży się na kolejne nasze inicjatywy w obszarze digital marketingu – podsumował Jacek Dziura, członek zarządu i CMO w Grupie iCEA.

Celem konferencji było także wsparcie dla studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Cała kwota zebrana podczas eventu zostanie przeznaczona na pomoc dla nich. To również świetna okazja do zaznaczenia swojej obecności poprzez wsparcie zbiórki dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału z konferencji.

Organizatorami konferencji Brains Attack pod hasłem „Go with the Flow – projektowanie doświadczeń klientów w e-commerce” byli Grupa iCEA oraz Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Konferencja została objęta honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.

Marketing przy Kawie był patronem medialnym wydarzenia.

  • 4
Otwarcie Konferencji Brains Attack, Paweł Borowik, vice president of business development w Grupie iCEA

Otwarcie Konferencji Brains Attack, Paweł Borowik, vice president of business development w Grupie iCEA

Otwarcie Konferencji Brains Attack

Michał Ziach, head of Polish Executive Department w Grupie iCEA

Otwarcie Konferencji Brains Attack

Michał Michalak i Mateusz Sosnowski - studenci WNPiD, zwycięzcy Brains Attack! SXO Challenge

Otwarcie Konferencji Brains Attack

Jacek Dziura, członek zarządu, CMO w Grupie iCEA

 

21 czerwca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnie

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.