Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?
Dbałość o techniczne SEO to w e-commerce podstawa, ale jakże istotna (fot. Pixabay)

Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?

Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?
Paweł Pikuła

Paweł Pikuła

-

SEO specialist, Digital Fashion Agency

Paweł Pikuła

Paweł Pikuła

SEO specialist
Digital Fashion Agency

Usprawnia działania SEO, automatyzację procesów i optymalizację techniczną stron klientów agencji. Pasjonuje się SEO od 2009 r., kiedy w wieku 15 lat zaczął osiągać pierwsze sukcesy na rozwijającym się w Polsce rynku SEO. Jako freelancer dbał kompleksowo o SEO, content marketing i optymalizację konwersji firm na rynkach polskim i brytyjskim. Uwielbia dzielić się pozytywną energią, rozwiązywać niestandardowe problemy i poszukiwać optymalnych, wydajnych rozwiązań.

Jeśli zarządzasz e-commerce, z pewnością dążysz do zdobycia jak największej widoczności dla potencjalnych klientów, a ruch organiczny z wyszukiwarek jest dla ciebie ważnym kanałem reklamy. Bardzo atrakcyjny ROI, który efektownie zwiększa się w czasie, sprawia, że SEO i content marketing są oczywistymi inwestycjami w e-commerce. Brzmi to pięknie (i wiemy, że takie właśnie jest!), ale aby osiągnąć najlepsze rezultaty, trzeba pokonać niezbyt oczywiste wyzwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja