Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej
  • 0
  • 1
21.06.2022

Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej

Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę internetową. Od czerwca rozpoczął współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.

Marka w wyniku przetargu wyłoniła partnera do współpracy w ramach obsługi mediowej online. Nowym podmiotem odpowiedzialnym za te działania jest agencja The Media Insight należąca do struktur Mindshare Polska. Wyróżniła się w procesie przetargowym zrozumieniem biznesu Banku Handlowego, znajomością branży finansowej i wyjściem poza standard mediowy.

  • 1
Bank Handlowy wybrał The Media Insight

Bank Handlowy wybrał The Media Insight

 

21 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

Działalność proekologiczna ważnym składnikiem wartości najcenniejszych technologicznych marek świata w segmencie B2B. Ranking BrandZ top 100

W ciągu ostatniego roku 9 spośród 20 najcenniejszych marek świata w segmencie rozwiązania dla biznesu i technologia (Business Solutions & Technology) poprawiło wyniki pod względem odpowiedzialności społecznej biznesu. Tak wynika z opublikowanego raportu Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2022. Lepsza reputacja firm w zakresie wskaźników ESG (środowisko naturalne, społeczeństwo, ład korporacyjny) wywarła duży wpływ na ogólną wartość ich marek.