Nowe logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023
  • 1
  • 2
21.06.2022

Nowe logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

Na rok przed rozpoczęciem Igrzysk Europejskich zaprezentowano logotyp wydarzenia.

W centrum znaku znajduje się wieża Kościoła Mariackiego, otoczona płomieniem w kolorach Krakowa (biały i niebieski) oraz Małopolski (biały, żółty i czerwony). Przez płomienie przebijają się szczyty górskie. Logo ma symbolizować ideę olimpizmu, wartości czystości, prawdy, wiedzy i solidarności.

  • 2
Logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

Logo Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

Logotyp Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

Koszt projektu logotypu wraz z księgą identyfikacji wizualnej wyniósł około 107 tys. zł. W wyniku przetargu przygotowaniem projektu i księgi zajęła się firma Advert. Logo zaprojektował jej prezes, Marcin Salawa.

21 czerwca na pl. Szczepańskim stanęło miasteczko olimpijskie, które ma promować igrzyska. Tam właśnie zaprezentowano logo i wyemitowano pierwszy film promocyjny.

W Krakowie rozegranych zostanie 8 z 24 planowanych dyscyplin. Organizacja igrzysk ma kosztować 400 mln zł. 200 mln zł przekaże rząd, pozostałe koszty po połowie sfinansują województwo i miasto. Miasto ma dodatkowo otrzymać na inwestycje infrastrukturalne 350 mln zł, a na sportowe 150 mln zł.

  • 1
Logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

Logo Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

 

21 czerwca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnie

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.