Festiwal Cannes Lions 2022 był nietypowy i typowy jednocześnie. Nietypowy, bo goście z branży reklamowej zjechali na francuską riwierę po dwóch latach przerwy, kiedy festiwal odbywał się tylko w formie zdalnej. Typowy, bo trendy sygnalizowane w poprzednich latach tylko się wzmocniły i wpływają na kolejne obszary biznesu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W czasie pandemicznych festiwali prezentowane treści można było oglądać tylko na ekranach. Dostęp do nich był wliczony w opłatę za roczne członkostwo w Lions. W tym roku przedstawiciele globalnych agencji, reklamodawców, koncernów technologicznych wrócili do lekkości bytu na Lazurowym Wybrzeżu. Brali udział w spotkaniach z gwiazdami popkultury, specjalistycznych panelach, nocnych imprezach i niespiesznych śniadaniach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |