Po Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznychPo Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznychPo Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznychPo Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznych
Co zapamiętamy po Cannes Lions 2022 prócz paru nagrodzonych kreacji? (kadr z Cannes Lions Highlights)

Po Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznych

Po Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Festiwal Cannes Lions 2022 był nietypowy i typowy jednocześnie. Nietypowy, bo goście z branży reklamowej zjechali na francuską riwierę po dwóch latach przerwy, kiedy festiwal odbywał się tylko w formie zdalnej. Typowy, bo trendy sygnalizowane w poprzednich latach tylko się wzmocniły i wpływają na kolejne obszary biznesu.

W czasie pandemicznych festiwali prezentowane treści można było oglądać tylko na ekranach. Dostęp do nich był wliczony w opłatę za roczne członkostwo w Lions. W tym roku przedstawiciele globalnych agencji, reklamodawców, koncernów technologicznych wrócili do lekkości bytu na Lazurowym Wybrzeżu. Brali udział w spotkaniach z gwiazdami popkultury, specjalistycznych panelach, nocnych imprezach i niespiesznych śniadaniach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja