Gaming Marketing Days już 20–21 października
  • 0
  • 2
19.10.2021

Gaming Marketing Days już 20–21 października

Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI – to tylko niektórzy prelegenci, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Druga edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się 20–21 października. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Gaming Marketing Days to druga edycja międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni – 20 i 21 października.
Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów e-sportu.
Podczas konferencji uczestnicy poznają:
  • dane dotyczące graczy,
  • case studies aktywacji marek nieendemicznych,
  • trendy, narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00. Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową na podstawie danych i insightów. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu.
Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i e-sportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze start-upami gamingowymi i e-sportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW będzie mówić o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie e-sportu.
Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha doradzi, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FaceIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w e-sporcie oraz współpracy z Visą i Gazprombankiem.
W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z Gamesetu. Tobias Natterer z DDB Germany przedstawi natomiast case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie.
Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris będą mówili o równie ważnej akcji L’Enfant Bleu, która powstała po to, by pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.
Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator e-sportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym GMD.

  • 2
Druga edycja Gaming Marketing Days 20–21 października 2021 w formule online

Druga edycja Gaming Marketing Days 20–21 października 2021 w formule online

Druga edycja Gaming Marketing Days 20–21 października 2021 w formule online

19 października 2021

18 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach. Otwiera pizzerię, w której korzysta się z samodzielnie wyhodowanych warzyw

60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.