„Everything Communicates” hasłem tegorocznego Forum Marketingu Zintegrowanego
  • 0
  • 1
19.10.2021

„Everything Communicates” hasłem tegorocznego Forum Marketingu Zintegrowanego

9 listopada w formie online odbędzie się 13. Edycja Forum Marketingu Zintegrowanego, pod hasłem „Everything Communicates”. Prelegenci opowiedzą o tym, że wszystko komunikuje, a marketing zintegrowany angażuje wszystkie zmysły. W budowaniu wizerunku i siły marki każdy kanał komunikacji dobudowuje coś do jej postrzegania.

Podczas tegorocznego Forum Marketingu Zintegrowanego zostaną zaprezentowane sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w trzech kontekstach data driven marketingu:

  • Eco driven marketing
  • Omnichannel technology
  • ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow. Partnerzy branżowi – marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

Tematyka konferencji została tak opracowana, by spełniać oczekiwania każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Data driven marketing jest działaniem w obszarach aktywności marketingowej z użyciem nowoczesnych narzędzi opartych na danych – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor ds. rozwoju w PSM SMB.Forum zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia – dodaje.

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ: https://fmz.smb.pl/

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego.

Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie:

  • Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF),
  • Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych),
  • Jacek Wasilewski (Narrative Impact),
  • Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy),
  • Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze),
  • Artur Beck (Creative Harder),
  • Michał Ryszkiewicz (Kamikadze),
  • Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People),
  • Marek Kosakowski (H2H),
  • Magdalena Dudek (Info Bip),
  • Andrzej Targosz (Eventory),
  • Damian Zozula (Performance Ocean),
  • Kamil Magot (Creative Harder),
  • Grzegorz Bonder (Unique One),
  • Franciszek Rogala (Graffiti),
  • Bartosz Pilc (Core Law),
  • Katarzyna Chodacka-Chłopaś (IQ Marketing),
  • Bartosz Mateja (Prografix),
  • Michał Michalik (Pomarańcza),
  • Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy),
  • Tomasz Nawój (Nav Agency).

Bilety na forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia:  fmz.smb.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Forum Marketingu Zintegrowanego

Forum Marketingu Zintegrowanego – 9 listopada 2021 w formie online

18 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2021

Samsung wykorzystuje boom na uprawę roślin w domach. Otwiera pizzerię, w której korzysta się z samodzielnie wyhodowanych warzyw

60% Brytyjczyków chce uprawiać żywność w domu – pokazuje badanie Samsunga. Południowokoreański gigant ma nadzieję, że wykorzystanie technologii zwiększy liczbę osób chętnych do prowadzenia domowych miniupraw. Firma uruchamia też pierwszą w Wielkiej Brytanii pizzerię, w której dania przygotowywane są z samodzielnie wyhodowanych składników.