2 5 0 0 0 11.09.2020Piotr Gąsowski w kampanii OLX „Kandydaci nie do wzięcia”Serwis OLX bierze na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie i promuje swoje nowe narzędzie. O problemie marka opowiada śpiewająco w kampanii „Kandydaci nie do wzięcia” z udziałem aktora, artysty kabaretowego i prezentera telewizyjnego Piotra Gąsowskiego.
0 1 0 0 0 11.09.2020Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego planuje zwiększenie limitu reklam w radiu i telewizjiMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało projekt ustawy, w ramach którego podniesiony ma zostać limit emitowanych w radiu i telewizji reklam. Dotychczas było to 12 minut reklam na każdą godzinę.
0 1 0 0 0 11.09.2020Znamy laureatów XXIII edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”9 września odbyła się XXIII gala konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”, w czasie której wyłoniono 11 laureatów. To firmy, które w 2019 r. zrealizowały najciekawsze projekty społeczne. Dodatkowo przyznano 6 wyróżnień specjalnych dla społecznych inicjatyw mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii Covid-19.
0 2 0 0 0 11.09.2020Ewa Farna ambasadorką Avonu24 września firma Avon rozpocznie kampanię promującą perfumy z linii Far Away Rebel & Diva. Ambasadorką kolekcji została piosenkarka Ewa Farna.
0 1 0 0 0 10.09.2020Wzrost e-commerce wpłynął na strategię mediową UnileveraW czasie izolacji wywołanej pandemią rósł kanał e-commerce firm z sektora FMCG, takich jak Unilever. Pomimo zakończenia izolacji wzrost trwa dalej, więc przedsiębiorstwa dostosowały do tego trendu wydatki na media.
1 1 0 0 0 10.09.2020Lionel Messi i Anheuser-Busch podpisali kontrakt. Piłkarz został ambasadorem BudweiseraKoncern Anheuser-Buschem podpisał umowę z Lionelem Messim. Piłkarz został globalnym ambasadorem marki piwa Budweiser.
0 2 0 0 0 10.09.2020XX Kongres PR już za dwa tygodnie24 i 25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i cztery debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej, łącząc tradycyjną stacjonarną formę z transmisją online.
1 9 0 0 0 10.09.2020Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Marka stworzyła serię filmów dokumentalnychRola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser można obejrzeć w kanale marki na YouTube. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.
1 1 0 0 0 10.09.2020Uniqalni w kampanii z okazji 30-lecia firmy UniqaGdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo, byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy uniqalni – przekonuje Uniqa w kampanii. W ten sposób ubezpieczyciel świętuje jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy w Polsce.
0 1 0 0 0 10.09.2020Wpływ Covid-19 na kondycję marketingu – badanie DeloitteSpecjalne wydanie badania „CMO Survey” Deloitte w Stanach Zjednoczonych ujawnia wpływ Covid-19 na działania, zatrudnienie, wydatki oraz wyniki działów marketingu. Według większości badanych zajmujących wyższe stanowiska w czasie pandemii wzrosło znaczenie działów marketingu, i to pomimo redukcji etatów w wielu przedsiębiorstwach.