0 1 0 0 0 15.10.2021Pozostał ostatni tydzień. Zgłoszenia do Kreatury przedłużone do 21 październikaW tym roku odbędzie się już 25. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą zgłosić swoje prace tylko do 21 października. Termin zgłoszeń został przedłużony o 7 dni.
3 1 0 0 0 15.10.2021Gang Swojaków rządził YouTube we wrześniu 2021Gang Swojaków w zawrotnym tempie podbija polski YouTube, zajmując dwie czołowe pozycje wrześniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Podium zamyka zaś Media Expert z reklamą urodzinową.
1 1 0 0 0 15.10.2021Maria, Józef i Jezus też byli uchodźcami – przypomina Fundacja OcalenieFundacja Ocalenie rozpoczęła kampanię dotyczącą sytuacji na naszej wschodniej granicy. Wykorzystała w tym celu spot, który powstał na potrzeby innej akcji w 2015 roku. Wideo przedstawia Świętą Rodzinę i przypomina, że Maria, Józef i Jezus też byli uchodźcami. Całość podsumowuje cytat z Ewangelii według św. Mateusza.
0 1 0 0 0 15.10.2021Ikea ostrzega, że zakłócenia w łańcuchu dostaw mogą potrwać do 2022 r.Ikea wynajmuje więcej statków, kupuje kontenery i przekierowuje towary między magazynami, by złagodzić skutki zakłóceń w globalnym łańcuchu dostaw. Te mogą potrwać jednak do przyszłego roku – ostrzegają przedstawiciele firmy.
0 1 0 0 0 15.10.2021Ekstraklasa z 328,4 mln zł przychodów w sezonie 2020/21Ekstraklasa podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy posumowała sezon 2020/21. Zakończyła go najwyższymi w historii skonsolidowanymi przychodami w wysokości 328,4 mln zł. Złożyły się na nie przychody osiągnięte przez Ekstraklasę o wartości 294,5 mln zł oraz jej spółkę zależną – Ekstraklasa Live Park, która w minionym sezonie wypracowała 33,9 mln zł.
0 4 0 0 0 15.10.2021Blockchain potwierdzi jakość polskiej żywności. Carrefour rusza z projektem paszportyzacji produktów spożywczychW październiku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności.
0 1 0 0 0 15.10.2021Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie FansiFansi, agencja wspierająca internetowych twórców w sprzedaży własnych produktów, wprowadza nową kategorię. Fansi Experience daje fanom możliwość wykupu dostępu do doświadczenia i przeżycia wyjątkowych chwil z influencerami. W ofercie m.in. kulinarne spotkanie z Justyną Żyłą czy wizyta za kulisami „Tańca z gwiazdami” na zaproszenie Krzysztofa Ibisza.
0 1 0 0 0 14.10.202133% budżetów marketingowych może być marnowanych przez kiepskie briefy. Rusza projekt „Better Briefs”15 października podczas konferencji IPA EffWorks Global 2021 twórcy inicjatywy „Better Briefs Project” przedstawią wyniki globalnego badania dotyczącego niedociągnięć w briefach marketingowych. Ze wstępnych informacji wynika, że nawet 1/3 budżetów marketingowych może być marnowana z powodu źle przygotowanych briefów.
0 4 0 0 0 14.10.2021„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMMTrybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 14.10.2021Powstała agencja Silver Content Hub specjalizująca się w tworzeniu treści dla odbiorów 50+Powstała Silver Content Hub. To trzecia, po Silver Agency i Silver Models, spółka w strukturach spółek grupy kapitałowej One House. Nowa agencja specjalizuje się w tworzeniu treści dla odbiorów 50+. Jej sztandarowym projektem jest portal Wolniodmetryki.pl, który wniosła do spółki Aleksandra Laudańska – prezes zarządu.