„Fanpage Trends” – maj 2015 r. (infografika)
  • 0
  • 6
10.06.2015

„Fanpage Trends” – maj 2015 r. (infografika)

Wybory prezydenckie nie zdominowały tak mocno polskiego Facebooka, jak Twittera. Wśród pięciu najbardziej interaktywnych postów miesiąca ani jeden nie jest związany z polityką. W maju analizowane profile opublikowały mniej treści niż w kwietniu, a strony komercyjne odpowiedziały na 27% postów użytkowników. Jest to wynik o 3% gorszy niż w kwietniu – wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

10 czerwca 2015