Huawei zachęca: „Rozpal niekończącą się kreatywność” (wideo)
  • 1
  • 2
10.06.2015

Huawei zachęca: „Rozpal niekończącą się kreatywność” (wideo)

21 maja odbyła się polska premiera smartfona Huawei P8. Wprowadzeniu urządzenia do sprzedaży towarzyszy kampania „Rozpal niekończącą się kreatywność”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.

9 czerwca 2015