„Łączymy ludzi w Europie!” – kampania Deutsche Telekom w dwunastu państwach (wideo)
  • 1
  • 1
10.06.2015

„Łączymy ludzi w Europie!” – kampania Deutsche Telekom w dwunastu państwach (wideo)

Deutsche Telekom rozpoczyna międzynarodową kampanię „Łączymy ludzi w Europie!”. Będzie ona wspierać strategię grupy, która zakłada osiągnięcie pozycji głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany dotyczące nowej europejskiej sieci firma ogłosiła na początku marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.

9 czerwca 2015