Facebook wprowadza beacony
  • 0
  • 1
10.06.2015

Facebook wprowadza beacony

Facebook poinformował o wprowadzeniu darmowych beaconów, które umożliwią firmom przekazywanie dodatkowych informacji użytkownikom serwisu podczas wizyty w sklepie. Urządzenia wysyłają sygnał do aplikacji, aby wyświetlać tzw. wskazówki dotyczące miejsc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.

9 czerwca 2015