1 1 0 0 0 9.06.2015Orange dla Firm promuje Internet samochodowy (wideo)Rozpoczęła się kampania Orange dla Firm, promująca Internet samochodowy – Business Everywhere Mini z routerem Huawei CarFi. W spocie wystąpił Tomasz Karolak.
0 2 0 0 0 9.06.2015HSBC i Wells Fargo najcenniejsze w sektorze bankowym w rankingu BrandZ Top 100Banki koncentrujące się na segmencie detalicznym wypadły zdecydowanie najlepiej w całym sektorze bankowym w 2015 r. Sektor inwestycyjny nadal walczy ze skutkami kryzysu gospodarczego i surowszej polityki organów nadzoru – to główny wniosek 10. rankingu najcenniejszych banków świata BrandZ Top 100, opublikowanego przez WPP oraz Millward Brown. Najwięcej warte marki to HSBC i Wells Fargo.
0 1 0 0 1 9.06.2015W jakie reklamy internauci klikają najczęściej? – badanie GemiusaSpośród 12 analizowanych przez Gemiusa krajów Europy Środkowo-Wschodniej to w Polsce internauci najczęściej klikają w wyświetlane reklamy. Średni CTR wynosi 0,68 proc. Na drugim miejscu znajdują się Bułgaria i Słowenia, osiągając tę samą wartość współczynnika klikalności (0,49 proc.). Trzecia lokata przypadła Litwie (0,42 proc.).
2 1 0 0 0 8.06.2015„Plecione kontra kręcone” – kampania marki BaByliss (wideo)Od połowy maja trwa kampania marki BaByliss promująca dwa produkty – urządzenie do zaplatania włosów Twist Secret i automatyczną lokówkę Curl Secret Ionic. W jej ramach rodzeństwo stylistów Beata i Łukasz Urbańscy pojedynkują się na fryzury.
0 6 0 0 0 8.06.2015Reklamowe ławki staną w M1W centrach handlowych M1 pojawią się designerskie ławki stanowiące nośniki reklamowe. To efekt podpisania umowy między Metro Properties a Fulco Media.
0 5 0 0 0 8.06.2015W 2015 r. konsumpcja mediów wzrośnie o 1,4% – prognozuje ZenithOptimediaW 2015 r. ludzie na całym świecie spędzą średnio 492 minuty dziennie, korzystając z mediów – wynika z raportu „Media Consumption Forecasts” przygotowanego przez ZenithOptimedia. To o 1,4% więcej niż w 2014 r. Zmiana wynika z szybkiego wzrostu czasu korzystania z Internetu − w tym roku zwiększy się on o 11,8%.
1 1 0 0 0 8.06.2015Bursztynowa Komnata w kampanii Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego (wideo)Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej Liberty z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Tym razem ubezpieczyciel nawiązuje w spocie do historii Bursztynowej Komnaty, która w czasie II wojny światowej zaginęła bez śladu. Marka w ten sposób promuje ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych.
2 1 0 0 0 8.06.2015Hochland promuje topione plastry sera bez konserwantów (wideo)Ruszyła kampania wprowadzająca produkt marki Hochland: nowe topione plastry sera. Działania potrwają do końca listopada i prowadzone będą m.in. w telewizji, kinach i na outdoorze.
0 1 0 0 1 8.06.2015Najczęściej odwiedzane miasta świata. Na którym miejscu jest Warszawa? – raport MasterCard (infografika)Londyn po raz piąty na przestrzeni siedmiu lat znalazł się na szczycie listy najczęściej odwiedzanych miast w dorocznym rankingu „Global Destinations Cities Index”, opracowanym przez firmę MasterCard. W zestawieniu uwzględniono 132 miasta świata.
0 4 0 0 0 8.06.2015Co przeszkadza polskim przedsiębiorcom? – badanie ARC Rynek i OpiniaWysokie podatki, ZUS i koszty stałe, przewaga konkurencji oraz trudności w rekrutacji wykwalifikowanych pracowników – to najczęściej wymieniane problemy, z którymi borykają się polscy przedsiębiorcy z sektora MŚP. Celem badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia było sprawdzenie, co najbardziej przeszkadza przedsiębiorcom w prowadzeniu własnej działalności.