Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100 - Marketing przy Kawie
Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
10.06.2015

Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata w 2015 r. – BrandZ Top 100

Łączna wartość pierwszej dziesiątki rankingu najcenniejszych marek motoryzacyjnych świata BrandZ Top 100 wzrosła o 3 proc. Sektor musi jednak odbudować wartość do poziomu sprzed recesji. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się Toyota (28,9 mld dol.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.