Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide - Marketing przy Kawie
Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide
  • 0
  • 2
10.06.2015

Polacy patrzą w lustro z optymizmem – wyniki badania „iBody: nowe granice” Havas Worldwide

Odżywiamy się coraz bardziej świadomie, ograniczamy spożycie cukru i tłuszczów. Marki mogą być ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie formy i dobrego samopoczucia. To wybrane wnioski z badania „iBody: nowe granice” agencji Havas Worldwide. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2015