1 1 0 0 0 3.09.2015Rusza kampania OLX Nieruchomości (wideo)Serwis ogłoszeniowy OLX.pl rozpoczął kampanię reklamową. Przez cały wrzesień w telewizji oraz Internecie oglądać można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
0 1 0 0 0 3.09.2015Plakat teatralny i ulotki kosmetyków Playboy rozdawane przed budynkiem szkoły naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi konsumenckie. Uznała, że plakat spektaklu wystawianego na scenie Teatru Polonia oraz reklamy kosmetyków marki Playboy naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 3.09.2015Raport IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster: „Multiscreening 2015”, czyli co telewidzowie robią w SieciTelewizja skłania do szukania informacji o markach online, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie nie jest powszechne. Największy potencjał w marketingowych działaniach multiscreeningowych mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych, w trakcie teledysków i programów religijnych – wynika z badania IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster.
1 2 0 0 0 3.09.2015„Muzyka mojego życia” – kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (wideo)4 września rozpocznie się kampania promocyjna Radia Złote Przeboje. Reklamy stacji będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie, na nośnikach OOH oraz w Internecie. Jej częścią jest konkurs „Muzyka mojego życia”.
2 1 0 0 0 3.09.2015Sztuczne ognie w reklamie telewizorów Sony Bravia (wideo)Firma Sony po raz pierwszy użyła w reklamie dronów, które umożliwiły sfilmowanie eksplozji kolorów na nocnym niebie. Pokaz fajerwerków zobaczyć można w spocie promującym telewizory Bravia 4K Ultra HD X90C.
0 3 0 0 0 2.09.2015Sierpniowy „Twitter Trends”: Andrzej Duda, hashtagi i gwiazdy pornoTwitter powoli budzi się z wakacyjnego letargu. W sierpniu średnia liczba tweetów na profil zmniejszyła się o ponad 5%, ale liczba retweetów wzrosła o ponad 20,5%. Również liczba polubień tweetów wzrosła – o 26%. To wnioski z raportu „Twitter Trends” przygotowanego przez Sotrendera.
1 1 0 0 0 2.09.2015Andrzej Wrona, Karol Kłos i Stéphane Antiga w reklamie Plusa (wideo)Plus promuje ofertę Internetu „Ja+ Power LTE 2.0”, która dostępna będzie od 3 września. W spocie ponownie wystąpili polscy siatkarze. Tym razem są to Andrzej Wrona i Karol Kłos. Towarzyszy im Stéphane Antiga.
0 1 0 0 0 2.09.2015Jacek Szulecki w jury festiwalu Eurobest 2015Ruszyły zgłoszenia do Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest, który w tym roku będzie miał miejsce w Antwerpii. Prace można zgłaszać do 25 września. W gronie jury w kategorii Outdoor/Radio zasiądzie Jacek Szulecki, executive creative director z McCann Warsaw.
1 1 0 0 0 2.09.2015Santander Consumer Bank promuje nową lokatę (wideo)1 września Santander Consumer Bank rozpoczął kampanię reklamową. Po raz kolejny zachęca do długoterminowego oszczędzania.
0 4 0 0 0 2.09.2015Bieganie najpopularniejszą dyscypliną uprawianą przez Polaków – ARC Rynek i OpiniaPonad połowa Polaków (64%) deklaruje, że uprawia sport. 44% respondentów trenuje regularnie, przynajmniej raz w tygodniu. Najpopularniejszą uprawianą dyscypliną jest bieganie, które wybiera 32% osób – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.