E-commerce w czasie kryzysu 2020 – raport e-Izby - Marketing przy Kawie
E-commerce w czasie kryzysu 2020 – raport e-Izby
  • 0
  • 1
26.03.2020

E-commerce w czasie kryzysu 2020 – raport e-Izby

Jak epidemia koronawirusa wpływa na e-handel? Sprawdziła to agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej. Wyniki badania można znaleźć w raporcie „E-commerce w czasie kryzysu 2020”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 marca 2020