Dziewiąta edycja konferencji SEMKRK już 30 maja
  • 0
  • 0
16.05.2018

Dziewiąta edycja konferencji SEMKRK już 30 maja

30 maja w Starej Zajezdni w Krakowie odbędzie się dziewiąta, specjalna edycja konferencji SEMKRK. Pojawi się na niej 12 prelegentów, praktyków i specjalistów z branży search engine marketingu.

Spotkania SEMKRK adresowane są do właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM. Zainteresowane mogą być również osoby, które prowadzą sklepy internetowe lub są związane z rynkiem e-commerce.

W tym roku do wystąpień zaproszeni zostali najlepsi prelegenci poprzednich ośmiu edycji. Będzie też kilka nowych osób wyróżniających się doświadczeniem lub sukcesami branżowymi.

Po raz pierwszy na SEMKRK wystąpią goście zagraniczni:

  • Dixon Jones – ikona SEO z Wielkiej Brytanii. Pracuje w Majestics. To narzędzie do analizy linków wyróżnione nagrodą królowej angielskiej.
  • Sam Marsden – reprezentuje DeepCrawl, jeden z najbardziej zaawansowanych crawlerów, narzędzi do pracy SEO, który umożliwia precyzyjne audyty największych serwisów. Obie prezentacje zostaną wygłoszone w języku angielskim.

Wśród prelegentów pojawią się także przedstawiciele największych krajowych firm SEM. Będzie wśród nich m.in. Agata Pilacińska-Jakubowska, specjalistka z Google/DoubleClick. Sebastian Gnieciecki z Polska Press Grupa, ekspert SEO pracujący dla największych polskich portali przygotował wraz z Tomaszem Sobiesiakiem prezentację dotyczącą obecności serwisów w Google News.

Damian Sałkowski z Senuto wyjaśni, na czym powinno skupiać się SEO. Pokaże też, że dzięki dostępowi do analiz milionów słów kluczowych można dojść do zaskakujących wniosków.

Prawdziwą gwiazdą konferencji będzie występujący po raz trzeci Cezary Glijer, head of SEO w K2 Media. Z racji doświadczenia jest kopalnią wiedzy w zakresie SEO. Tym razem przygotuje uczestników na SEO roku 2019.

Dobre SEO nie mogłoby istnieć bez szybkiej strony, czyli m.in. odpowiedniego hostingu. Artur Pajkert z Hekko opowie o tym, do czego doszedł po latach analiz oraz jakie elementy serwera i hostingu wpływają najbardziej na pozycjonowanie.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie semkrk.pl.

W trakcie SEMKRK #9 Big rozdane zostaną SEMKRK Awards. Wyróżnienia te mogą zdobyć najlepsze case studies kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w dwóch kategoriach: Najlepsza kampania SEO oraz Najlepsza kampania AdWords rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów konferencji, specjalistów w dziedzinie SEM.

Terminarz:
21.05 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
24.05 – ogłoszenie wyników
30.05 – zaprezentowanie najlepszych case studies na żywo podczas wydarzenia

Zwycięskie prace nagradzane są jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mogą zaprezentować się przed publicznością SEMKRK #9 Big na żywo.

Więcej informacji o konkursie oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są pod adresem semkrk.pl/semkrk-awards/. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

16 maja 2018