Rebranding banku BZ WBK ciągle pozostaje jeszcze w sferze przypuszczeń. 16 maja odbędzie się walne zgromadzenie akcjonariuszy. A według informacji „Pulsu Biznesu” to właśnie projekty uchwał przygotowane na to zgromadzenie wskazują, że zielone logo BZ WBK zniknie z rynku.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tyle że podobne doniesienia pojawiają się od lat. Po raz ostatni zdarzyło się to w 2014 roku. Komunikat biura prasowego banku informował, że rebranding jest pewny, planowany na rok 2015.
Ówczesny prezes banku, a obecny premier Mateusz Morawiecki mówił w wywiadzie dla PAP: „Rozpoznawalność marki Santander w Polsce sukcesywnie rośnie. To zrozumiała strategia z punktu widzenia właściciela, bowiem na pozostałych rynkach bank działa pod nazwą Santander”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.