Rebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieśćRebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieśćRebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieśćRebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieść
Centrala Santander Consumer Banku w Polsce (fot. www.foto-ms.pl)

Rebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieść

Rebranding BZ WBK w Santander – niekończąca się opowieść
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Rebranding banku BZ WBK ciągle pozostaje jeszcze w sferze przypuszczeń. 16 maja odbędzie się walne zgromadzenie akcjonariuszy. A według informacji „Pulsu Biznesu” to właśnie projekty uchwał przygotowane na to zgromadzenie wskazują, że zielone logo BZ WBK zniknie z rynku.

Tyle że podobne doniesienia pojawiają się od lat. Po raz ostatni zdarzyło się to w 2014 roku. Komunikat biura prasowego banku informował, że rebranding jest pewny, planowany na rok 2015.

Ówczesny prezes banku, a obecny premier Mateusz Morawiecki mówił w wywiadzie dla PAP: „Rozpoznawalność marki Santander w Polsce sukcesywnie rośnie. To zrozumiała strategia z punktu widzenia właściciela, bowiem na pozostałych rynkach bank działa pod nazwą Santander”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja