Jovi powierza K2 Media obsługę w Internecie - Marketing przy Kawie
Jovi powierza K2 Media obsługę w Internecie
  • 0
  • 0
16.05.2018

Jovi powierza K2 Media obsługę w Internecie

Przetarg firmy Lactalis na internetową obsługę marki jogurtów Jovi wygrała agencja K2 Media. Zajmie się długofalową obsługą brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2018

Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte

Dynamika wzrostu wydatków na wdrożenie systemów sztucznej inteligencji (AI) w latach 2017–2021 ma wynieść 50 proc. Oznacza to łączne wydatki na poziomie 200 mld dol. Inwestycje będą ponosić przedsiębiorstwa reprezentujące szeroki wachlarz branż: od służby zdrowia, poprzez handel, bankowość, aż do przemysłu wytwórczego. Takie są przewidywania ekspertów Deloitte zawarte w analizie „Cognitive technologies. A technical primer”.