Jovi powierza K2 Media obsługę w Internecie
  • 0
  • 0
16.05.2018

Jovi powierza K2 Media obsługę w Internecie

Przetarg firmy Lactalis na internetową obsługę marki jogurtów Jovi wygrała agencja K2 Media. Zajmie się długofalową obsługą brandu.

W ramach współpracy agencja wspiera promocję Jovi Duetu oraz nowej gamy jogurtów pitnych – Jovi bez dodatku cukru.

K2 Media odpowiada za przygotowanie treści do kampanii w kanałach społecznościowych, prowadzenie stron marki na Facebooku i Instagramie, planowanie i przeprowadzenie aktywacji konsumenckich oraz koordynację współpracy z influencerami. Agencja przygotowuje także stronę WWW. Kampania będzie składała się z trzech etapów i potrwa do końca 2018 r.

Działania marki Jovi do tej pory koncentrowały się głównie na komunikacji w mediach tradycyjnych. Teraz będzie ona aktywna także w obszarze online. Realizowana przez agencję kampania jest uzupełnieniem prowadzonych już telewizyjnej działań „Mix taki na dwa smaki”.

16 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2018

Do 2021 r. wydatki firm na rozwój i wdrożenie systemów AI wyniosą w skali globalnej 200 mld dol. – prognozuje Deloitte

Dynamika wzrostu wydatków na wdrożenie systemów sztucznej inteligencji (AI) w latach 2017–2021 ma wynieść 50 proc. Oznacza to łączne wydatki na poziomie 200 mld dol. Inwestycje będą ponosić przedsiębiorstwa reprezentujące szeroki wachlarz branż: od służby zdrowia, poprzez handel, bankowość, aż do przemysłu wytwórczego. Takie są przewidywania ekspertów Deloitte zawarte w analizie „Cognitive technologies. A technical primer”.