Iwan w kampanii NC+ ogląda mundial w 4K
  • 1
  • 0
16.05.2018

Iwan w kampanii NC+ ogląda mundial w 4K

Platforma NC+ dzięki współpracy z Telewizją Polską udostępni klientom transmisje meczów piłkarskich mistrzostw świata FIFA World Cup w 4K. Informuje o tym kampania z postacią rosyjskiego oligarchy Iwana.

Iwan, bohater kampanii ma wszystko – fantazję, rozmach i najlepsze jakościowo produkty z najdalszych zakątków świata. Brakuje mu tylko jednego: mundialu w 4K, który jest dostępny w Polsce na platformie NC+. Aby zobaczyć mecze w najlepszej jakości obrazu, nie pozostaje mu nic innego, niż przylecieć do Polski po dekoder 4K UltraBox+.

Kampania promuje transmisje meczów mundialu w Rosji w 4K oraz wprowadzenie nowego kanału Canal+ 4K Ultra HD do oferty marki. Działania realizowane są w telewizji, sieci kin Multikino, stacjach radiowych, online, w mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych online i punktach sprzedaży marki.

  • Kreacja: Havas Warsaw
  • Produkcja: Film Produkcja
  • Zakup mediów: Havas Media
  • Komunikacja w Internecie: dział digital marketingu platformy NC+ oraz Havas Warsaw

16 maja 2018