„Kobieca historia. Siła i piękno” – e-book Dermiki z udziałem laureatek konkursu
  • 1
  • 0
10.10.2018

„Kobieca historia. Siła i piękno” – e-book Dermiki z udziałem laureatek konkursu

Marka kosmetyczna Dermika przygotowała e-book podsumowujący akcję „Kobieca historia. Siła i piękno”. Od maja do lipca zachęcała kobiety do udziału w konkursie. Uczestniczki opowiadały o momentach, w których poczuły się piękne i silne. Efektem było ponad 500 historii.

Do akcji „Kobieca historia. Siła i piękno” zaproszono kobiety z polskiej blogosfery. Były wśród nich m.in. Black Dresses, Tekstualna, Jest Rudo, Kameralna i Worqshop, które opowiedziały swoje historie i zachęcały do udziału w konkursie.

Sam konkurs prowadzony był za pośrednictwem strony www.kobiecahistoria.pl. W czasie jego trwania co tydzień najciekawsze historie nadesłane przez uczestniczki nagradzane były kosmetykami marki.

Główną nagrodą była sesja fotograficzna wykonana przez Lidię Popiel. 8 i 9 września cztery finalistki oddały się w ręce profesjonalistów – stylistów, fryzjerów i makijażystów oraz wzięły udział w sesji zdjęciowej. Efekty można podziwiać na łamach „Twojego Stylu” w listopadowym wydaniu numeru oraz w e-booku „Kobieca historia. Siła i piękno”. Można pobrać go ze strony www.dermika.pl.

W e-booku przeczytamy historie:

  • Dominiki Sodolskiej, dla której szczególnym momentem w życiu była diagnoza choroby nowotworowej.
  • Marty Szymkowicz, która odkryła w sobie pokłady siły i piękna, będąc na przełomie życia zawodowego. Zdecydowała się na olbrzymie zmiany w życiu.
  • Joanny Mazur, która w podróżach odkryła swoją siłę i piękno.
  • Adrianny Tarnowskiej z przesłaniem dla każdej dziewczyny i kobiety, by pamiętały, że siła i piękno jest w każdej z nich, a nie w standardach kreowanych przez media społecznościowe.

W e-booku zawarto 12 historii. Są to opowieści o kobiecej sile i pięknie podzielone na 4 kategorie: rodzina, praca, zdrowie oraz pasja.

Konkursowi towarzyszyła kampania w mediach. W ramach promocji konkursu magazyn „Twój Styl” oraz Styl.pl przeprowadziły wśród czytelniczek ankietę dotyczącą kobiecego piękna i siły. Raport z ankiety dostępny był zarówno w magazynie, jak i na stronie Styl.pl.

Konkurs i e-book przygotowała agencja Hand Made. Kampanią w mediach zajęły się: dom mediowy UM i Wydawnictwo Bauer.

10 października 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

„Stolica do sześcianu” – Microsoft ogłasza konkurs na zaprojektowanie parku w grze „Minecraft”

„Jak powinien wyglądać Park Centralny w Warszawie?” – takie pytanie postawił przed dziećmi polski oddział Microsoftu. W ramach akcji „Stolica do sześcianu” firma wraz z MindCloud zachęca młodych graczy do zbudowania z charakterystycznych bloków „Minecrafta” ich własnej wizji parku przed Pałacem Kultury i Nauki. Konkurs potrwa do 30 października. Wyniki zostaną ogłoszone 3 listopada.

9 października 2018