Marki własne Lidla i Biedronki wygrywają w kategorii non-food. Badanie Inquiry
  • 0
  • 1
4.02.2021

Marki własne Lidla i Biedronki wygrywają w kategorii non-food. Badanie Inquiry

Polacy chętnie kupują artykuły przemysłowe sygnowane marką własną w popularnych dyskontach i supermarketach. Marki własne w tej kategorii są postrzegane pozytywnie przez większość klientów. Agencja Inquiry zbadała, czy Polacy znają marki własne supermarketów i dyskontów w kategorii non-food oraz jak wyglądają ich preferencje zakupowe w tym segmencie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2021