Lidl kontynuuje współpracę z Havas Media
  • 0
  • 1
26.02.2021

Lidl kontynuuje współpracę z Havas Media

Agencją mediową Lidla pozostaje Havas Media. Będzie dalej obsługiwać markę w zakresie planowania i zakupu mediów.

W wyniku przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Bardzo dobre wyniki dotychczas prowadzonych działań, zaufanie budowane latami i strategia rozwoju marki spójna z wizją Lidla były kluczowe przy podjęciu tej decyzji.

Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Pod względem wielkości budżetu przeznaczonego na obsługę reklamową marka Lidl to obecnie jeden z największych reklamodawców na rynku.

  • 1
Lidl ponownie wybrał Havas Media

Lidl ponownie wybrał Havas Media

26 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2021

Srebrne tsunami w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z badania potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych osób 50+

W grudniu 2020 r. Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przeprowadziła badanie dotyczące sytuacji zawodowej osób powyżej 50. roku życia w branży marketingowej. Wielowątkowość badania dotknęła zarówno tematu rynku pracy, jak i kompetencji. Pozwoliła także na zebranie dobrych praktyk oraz wskazanie wyzwań i korzyści płynących z zatrudnienia silversów.