Debata o prawdziwym pięknie z Dove
  • 0
  • 1
5.10.2006

Debata o prawdziwym pięknie z Dove

Z początkiem października rusza ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna Dove „Prawdziwe piękno”. Polska jest kolejnym krajem, w którym marka Dove rozpoczyna debatę na temat kobiecego piękna. Celem kampanii jest przede wszystkim przełamanie istniejących w tej dziedzinie stereotypów oraz wsparcie kobiet w budowaniu przez nie poczucia samoakceptacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2006

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Just i BPH wracają do kredytów mieszkaniowych

Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego, w którym Just posłużył się ciekawym zabiegiem filmowym. Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji.