Zero,2 tworzy piłkarskie oblicze Warki w barwach Kolejorza - Marketing przy Kawie
Zero,2 tworzy piłkarskie oblicze Warki w barwach Kolejorza
  • 0
  • 1
4.10.2006

Zero,2 tworzy piłkarskie oblicze Warki w barwach Kolejorza

Zero,2 Inżynieria Marki została wybrana przez Grupę Żywiec do przygotowania projektu etykiety i opakowania zbiorczego dla limitowanej serii piwa butelkowanego Warka. Wprowadzenie serii jest związane z faktem, że Warka w tym roku została sponsorem strategicznym KKS Lech Poznań. Adresowana jest do kibiców i sympatyków poznańskiego klubu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Mleczne Alpy z DATA SOLUTIONS i OSM w Łowiczu

Pod hasłem „Wczasy w Alpach” 1 października rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży mleka UHT marki łowickie w kart. 1L o zawartości tłuszczu 3,2%, 2% i 1,5%. Akcja jest związana z rocznicą 100–lecia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu i potrwa do końca stycznia 2007 roku. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży mleka łowickiego w opakowaniach kartonowych. Za realizację odpowiedzialna jest agencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS.