Liczba odwiedzin strony internetowej - placebo dla marketerów?
  • 0
  • 1
5.10.2006

Liczba odwiedzin strony internetowej – placebo dla marketerów?

S. Brinker, In Web Marketing It’s the Pitch, Not the Hits, That Counts, „Advertising Age”, 3.10.2006

Intuicyjnie wydaje się, że liczba odwiedzin jest najlepszą miarą sukcesu strony internetowej. Jednak w przypadku marketingu internetowego warto (a nawet należy) zwrócić uwagę na inną zmienną – to właśnie sugeruje autor artykułu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Just i BPH wracają do kredytów mieszkaniowych

Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego, w którym Just posłużył się ciekawym zabiegiem filmowym. Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji.