0 1 0 0 0 10.10.2006Imperatory dla najlepszychStatuetki Imperatorów wędrują do twórców i dystrybutorów gier komputerowych już od pięciu lat. Przez ten czas zyskały uznanie i renomę, stając się w pełni obiektywnym i opiniotwórczym rankingiem, cenionym przez branżę związaną z rynkiem gier komputerowych w Polsce.
0 1 0 0 0 10.10.2006Firma OKI Printing Solutions otrzymała najwyższe japońskie wyróżnienie za design drukarek serii C3000Na początku października b.r. kolorowe drukarki laserowe LED serii C3000 produkowane przez firmę OKI Printing Solutions zostały wyróżnione „Good Design Award”. Jest to jedyna na japońskim rynku kompleksowa nagroda przyznawana za wzornictwo produktów.
0 1 0 0 0 10.10.2006Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris zdobyło I miejsce w Konkursie Firma Równych Szans 2006Wczoraj, 9 października, podczas uroczystej Gali w Teatrze Polskim w Warszawie, ogłoszone zostały wyniki I edycji konkursu Firma Równych Szans. Konkurs wyłonił liderów polskiego biznesu, wprowadzających najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie równego statusu kobiet i mężczyzn w miejscu pracy. Zwycięskim firmom przyznane zostało godło Firma Równych Szans 2006.
0 1 0 0 0 10.10.2006Pakiety „Droga i ja” już w szkołach7. edycja Programu Bezpieczeństwo dla wszystkich rusza pełną parą. Pakiety są już w szkołach, a zgłoszeń do konkursu plastycznego z każdym dniem przybywa.
0 1 0 0 0 10.10.2006Rekordowe wyniki MetraWrzesień 2006 to rekordowy miesiąc pod względem przychodów dla dziennika „Metro” wydawanego przez Agorę.
0 1 0 0 0 10.10.2006Marka Astor w sieciRuszyła podstrona internetowa marki Astor, będąca częścią oficjalnej strony Ambasadorki tej marki - Anny Przybylskiej: www.aniaprzybylska.com.pl. Podstronę o marce ASTOR przygotowała wybrana w drodze przetargu Agencja Komunikacji Marketingowej Banah Group.
0 1 0 0 0 10.10.2006Nowe bogatsze menu w Pizza Hut10 października br. pod hasłem „365 powodów by do nas wpaść” rusza najnowsza promocja w restauracjach Pizza Hut.
0 1 0 0 0 10.10.2006Sensors autorem projektu Volvo DesignZajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors. Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.
0 1 0 0 0 10.10.2006Interaktywna wyprawa szlakiem odświeżonego HarnasiaRuszył nowy serwis www marki Harnaś. Jest on integralnym elementem szeroko zakrojonej kampanii komunikującej zmiany w wizerunku tej dynamicznie rozwijającej się marki z portfela Carlsberg Polska. Serwis przygotowany został przez agencję interaktywną byss.
0 1 0 0 0 10.10.2006Engine partnerem konkursu Złote OrłyPocząwszy od tegorocznej, dziewiątej już edycji konkursu Złote Orły, zyskał on nowego partnera, którym jest agencja interaktywna Engine.