Marka Flora - Partnerem Głównym Centralnych Obchodów Dnia Serca
  • 0
  • 1
4.10.2006

Marka Flora – Partnerem Głównym Centralnych Obchodów Dnia Serca

Po raz kolejny marka Flora zaangażowała się w obchody Światowego Dnia Serca. Tegorocznej, szóstej edycji w Polsce, a ósmej na świecie towarzyszy hasło: „Jak młode jest twoje serce?”. Obecność marki w tym przedsięwzięciu zostanie wsparte atrakcyjnym konkursem przeznaczonym dla konsumentów Flory.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Just i BPH wracają do kredytów mieszkaniowych

Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego, w którym Just posłużył się ciekawym zabiegiem filmowym. Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji.