Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki badania
  • 0
  • 1
11.02.2020

Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki badania

Branded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach internetowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej wyrafinowane działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

6 miesięcy temu

Opłaca, ale warto stworzyć dobrą strategię. ;)

11 lutego 2020

10 lutego 2020