Kampania „Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”
  • 0
  • 1
10.02.2020

Kampania „Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”

6 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Carlsberg Export. Marka wraca w niej do swojego wieloletniego hasła. Tym razem wskazuje, że promowany wariant to „prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”.

Kampania marki Carlsberg Export prowadzona jest na outdoorze, w prasie oraz Internecie. Przewidziano także niestandardowe działania, m.in współpracę z festiwalami muzycznymi.

Reklamy podkreślają, że konsumenci nie są świadomi, że „większość pijących” woli smak eksportowej wersji Carlsberga od konkurencyjnych piw Stella Artois i Peroni. Firma powołuje się na niezależny ślepy test smaku przeprowadzony w grudniu 2019 r. Dlatego, jak przekonuje, celem kampanii jest poinformowanie osób pijących piwo premium, że istnieje dla nich świetna propozycja.

Marka Carlsberg Export jest tradycyjnie skromna. Zdecydowaliśmy jednak, że teraz jest właściwy czas, aby postawić śmiałe twierdzenie, tak jak to zrobiliśmy w przypadku Carlsberga Danish Pilsnera – powiedział Alastair Porter, senior brand manager marki.

W pierwszej połowie 2019 r. brand zdecydował się zrewidować swoje wieloletnie hasło. Firma przekonywała wówczas, że zmieni swoje piwo i „prawdopodobnie” spełni swoją obietnicę.

Źródło: www.campaignlive.com

  • 1
Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie

Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie

10 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2020

Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”

Firma EmailLabs przygotowała „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”. Publikacja objęła ponad 7 tys. najpopularniejszych stron WWW w Polsce w kategoriach: e-commerce, fintech, systemy rezerwacyjne oraz firmy kurierskie. To od nich przeciętny Kowalski otrzymuje najwięcej e-maili – transakcyjnych, potwierdzeń zamówień, marketingowych, jak i newsletterów oraz wiadomości dotyczących promocji.