Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów – mniej liczy się szyld, rośnie znaczenie promocji
  • 0
  • 1
9.06.2022

Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów – mniej liczy się szyld, rośnie znaczenie promocji

W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało jednak Netto. Poprawiło swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów. Tak wynika z raportu firmy Proxi.cloud, która przeanalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2022