Puma zbudowała pochyłe boisko - Marketing przy Kawie
Puma zbudowała pochyłe boisko, aby walczyć z nierównościami w sporcie
  • 1
  • 1
22.05.2022

Puma zbudowała pochyłe boisko, aby walczyć z nierównościami w sporcie

W Brazylii Puma stworzyła nietypowe, bo pochyłe boisko. Umożliwia ono grę, ale czyni ją znacznie trudniejszą. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na problemy, jakie muszą pokonać kobiety, by uprawiać profesjonalnie piłkę nożną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2022