„Równie dobre” – kampania marki Electrolux - Marketing przy Kawie
„Wszystkie dzieciaki są równie dobre” – druga odsłona kampanii marki Electrolux
Advertisement
  • 2
  • 1
9.06.2022

„Wszystkie dzieciaki są równie dobre” – druga odsłona kampanii marki Electrolux

Electrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. W spocie wspierającym dziecięcy turniej piłki nożnej walczy z podziałami na „aktywności kobiece” i „aktywności męskie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56325 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 czerwca 2022