0 1 0 0 0 16.05.2022Netflix i transmisje na żywo – plany rozszerzenia markiPlany Netflixa dotyczące transmisji na żywo obejmują programy rozrywkowe takie jak taneczne talent show i stand-upy. Projekty te są na razie na wczesnym etapie przygotowania.
0 6 0 0 0 13.05.2022Pierwszy europejski sklep Coca-Coli ruszył w Londynie w ramach platformy „Real Magic”. W środku ubrania i barCoca-Cola twierdzi, że w ramach platformy komunikacyjnej „Real Magic” koncentruje się na dostarczaniu konsumentom niepowtarzalnych doświadczeń on- i offline. Jednym z przykładów ma być sklep marki, który został właśnie otwarty w Londynie.
0 20 0 0 0 13.05.2022Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki12 maja wystartowało widowisko multimedialne Maybelline New York Stories. Ma pozwolić uczestnikom na poczucie wszystkimi zmysłami klimatu Nowego Jorku.
0 1 0 0 0 13.05.2022Credit Agricole wybrał Mindshare do obsługi w InternecieBank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań internetowych. Od marca 2022 r. współpracuje w tym zakresie z agencją mediową Mindshare Polska.
0 4 0 0 0 13.05.2022Wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-MajdanWiosną 2022 r. internetowy sklep odzieżowy Moliera2.com rozpoczął kolejną kampanię OOH. Na nośnikach wielkoformatowych zobaczyć można Małgorzatę Rozenek-Majdan.
0 1 0 0 0 13.05.2022Benefit Systems ogłasza przetarg na obsługę marek MultiSport, MyBenefit, MultiLifeBenefit Systems wybierze w drodze przetargu agencje digital & social media do obsługi komunikacyjnej kluczowych marek: MultiSport, MyBenefit, MultiLife w zakresie działań reklamowych 360 stopni. Oferty w przetargu otwartym można składać do 27 maja 2022 r.
0 1 0 0 0 13.05.2022Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie InquiryZakupy w relacjach na żywo to kolejna odsłona handlu w mediach społecznościowych. Małe i duże firmy, a nawet osoby indywidualne organizują transmisje, w trakcie których prezentują swoje produkty. Mogą przy tym wejść w bezpośrednie interakcje z uczestnikami i zachęcić ich do zakupu. Z badania agencji Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z takiej formy zakupów skorzystało już 10 proc.
0 1 0 0 0 13.05.2022Sąd zmienił decyzję UOKiK. Agora może przejąć EurozetW styczniu 2021 r. UOKiK zakazał przejęcia Eurozetu przez Agorę. Firma odwołała się od tej decyzji. 12 maja 2022 r. Sąd Okręgowy w Warszawie – Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił wyrok zmieniający w całości decyzję prezesa UOKiK i pozwolił na bezwarunkową koncentrację. Urząd zapowiada wniesienie apelacji.
0 1 0 0 0 13.05.2022Netflix przyspieszy wprowadzenie reklamZarząd Netflixa zapowiedział w wewnętrznym komunikacie skierowanym do pracowników, że wprowadzi reklamy do końca 2022 r. – poinformował „New York Times”.
0 1 0 0 0 12.05.2022Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to KantarOd kilku tygodni widzimy i słyszymy reklamę platformy zakupowej Shopee, zrealizowaną w rytmie znanej wielu rodzicom piosenki „Baby Shark”. Ze względu na wszechobecność reklama zwróciła uwagę zarówno konsumentów, jak i branży marketingowej. Zdania na jej temat są podzielone. Kantar Polska, wykorzystując sztuczną inteligencję, sprawdził wpływ reklamy na markę.