Coca-Cola HBC poszukuje przedstawicieli handlowych. W kampanii zachęca: „ReDefine Your Limits”
  • 0
  • 1
8.08.2019

Coca-Cola HBC poszukuje przedstawicieli handlowych. W kampanii zachęca: „ReDefine Your Limits”

„ReDefine Your Limits” to hasło kampanii wizerunkowej firmy Coca-Cola HBC. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych. Podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży firmy.

Sportowa analogia – „ReDefine Your Limits” – ma nawiązywać do wartości, którymi kieruje się firma. Wymieniane są tu: dążenie do doskonałości, czerpanie radości z ciągłego rozwoju i pokonywania ograniczeń. To właśnie ciągłe redefiniowanie własnych aspiracji, determinacja i konsekwencja w działaniu pozwalają osiągać sukcesy – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

Kreacja odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży. Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To, co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów.

Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów. Takich pracowników Coca-Cola HBC poszukuje do zespołu sprzedaży.

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu w wybranych miastach w Polsce pojawią się też billboardy. Do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych.

Strategia, koncepcja i kreacja kampanii: MJCC.

  • 1

Ewa

4 tygodnie temu

Warto dodać, że to również akcja emoployer brandingowa :)

8 sierpnia 2019

7 sierpnia 2019