„Cicho już byłyśmy” – kampania profrekwencyjna - Marketing przy Kawie
„Cicho już byłyśmy. To my mamy 52% głosów” – kampania profrekwencyjna Inicjatywy Wschód
  • 1
  • 5
4.10.2023

„Cicho już byłyśmy. To my mamy 52% głosów” – kampania profrekwencyjna Inicjatywy Wschód

2 października ukazał się spot kampanii profrekwencyjnej skierowanej do kobiet. Grupa non-profit Inicjatywa Wschód cytuje w nim wypowiedzi prawicowych polityków na temat kobiet. Przekaz ma zachęcić kobiety do udziału w wyborach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 października 2023