Reklama w zwierciadle sztukiReklama w zwierciadle sztukiReklama w zwierciadle sztukiReklama w zwierciadle sztuki
Klasyka zapewnia jasny przekaz i odpowiednie przeżycia estetyczne (fot. Fotolia)

Reklama w zwierciadle sztuki

Reklama w zwierciadle sztuki
Dominik Zieliński

Dominik Zieliński

-

copywriter, Focus Media Group

Dominik Zieliński

Dominik Zieliński

copywriter
Focus Media Group

Historyk sztuki, doktorant na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.

Gdybyśmy mieli określić miejsce sztuki na piramidzie potrzeb, bez wątpienia byłoby ono ostatnie. Jednocześnie sztuka, dzięki swoim właściwościom, może wspierać działania marketingowe przeróżnych produktów i usług – nawet tych pierwszej potrzeby.

Światy reklamy i sztuki są dziś bliżej siebie niż kiedykolwiek wcześniej. A historia tego mariażu i jego obecne odsłony to przykład swoistego mezaliansu, który nie tylko się wydarzył, ale i trwa w najlepsze.
Przedobrazkowa historia reklamy
Od czasów, kiedy opłacano osoby, które wyolbrzymiały zalety produktów, nakłaniały do kupna i kierowały w stronę miejsca, gdzie można było je nabyć, wiele się zmieniło.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się