Marketerzy coraz chętniej inwestują w content marketing, do którego zaliczamy odpowiednią strategię SEO oraz wszelkiego rodzaju treści angażujące odbiorcę w kontakt z marką. Treści przez duże „T”, takie jak zajmujące filmy, inspirujące posty, e-booki czy infografiki są tak samo ważne, jak reklama płatna.Z pewnością nieraz zastanawiałeś się, czy content marketing może wesprzeć proces sprzedażowy w twojej firmie. Tymczasem według danych Demand Metric marketing treści potrafi generować trzy razy więcej leadów niż marketing wychodzący, który często wymaga dużo większych nakładów finansowych. Tworzenie treści pochłania średnio o połowę mniej budżetu, generując mierzalne wyniki, a przy tym wartościowy ruch na stronie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.