Jak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnetsJak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnetsJak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnetsJak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnets
W odpowiednim czasie podaj właściwy content (fot. Ourteam/AdobeStock)

Jak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnets

Jak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnets
Martyna Widomska

Martyna Widomska

-

specjalistka ds. marketingu, Grupa iCEA

Martyna Widomska

Martyna Widomska

specjalistka ds. marketingu
Grupa iCEA

Absolwentka zarządzania i dziennikarstwa ze specjalizacją w nowych mediach. W marketingu zajmuje się zarządzaniem komunikacją marki, tworzeniem treści oraz koordynowaniem ciekawych projektów marketingowych. Gdyby jednak istniało stanowisko „człowiek orkiestra”, z pewnością należałoby do niej. W pracy stawia na kreatywność i krytyczne myślenie. Trudno opisać człowieka w kilku znakach, dlatego swój biogram kończy zwykle w dwóch słowach: nordic noir i pizza.

Marketerzy coraz chętniej inwestują w content marketing, do którego zaliczamy odpowiednią strategię SEO oraz wszelkiego rodzaju treści angażujące odbiorcę w kontakt z marką. Treści przez duże „T”, takie jak zajmujące filmy, inspirujące posty, e-booki czy infografiki są tak samo ważne, jak reklama płatna.

Z pewnością nieraz zastanawiałeś się, czy content marketing może wesprzeć proces sprzedażowy w twojej firmie. Tymczasem według danych Demand Metric marketing treści potrafi generować trzy razy więcej leadów niż marketing wychodzący, który często wymaga dużo większych nakładów finansowych. Tworzenie treści pochłania średnio o połowę mniej budżetu, generując mierzalne wyniki, a przy tym wartościowy ruch na stronie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja