Brat Brada Pitta parodiuje zakończenie thrillera „Siedem” w reklamie piwa
  • 1
  • 0
7.05.2019

Brat Brada Pitta parodiuje zakończenie thrillera „Siedem” w reklamie piwa

Doug Pitt to brat Brada Pitta. Wystąpił właśnie w reklamie piwa amerykańskiego mikrobrowaru Mother’s. Sparodiował tam finałową scenę filmu Davida Finchera „Siedem”, w którym główną rolę gra jego sławny krewny.

W produkcji z lat 90. detektyw Mills (w tej roli Brad Pitt) znajduje w pudełku głowę swojej żony. Do tej sceny nawiązano w reklamie. Tym razem jednak zamiast na makabryczne znalezisko bohater natrafia na sześciopak pszenicznego piwa.

To specjalna edycja o nazwie Doin’ Good. Część zysków z jej sprzedaży producent przekaże na cele charytatywne.

Wideo przygotowało studio produkcyjne Locke and Stache, podobnie jak browar Mother’s pochodzące ze Springfield w Missouri.

Andersen

2 tygodnie temu

Przerażająco... żenujące.

Krzysztof

2 tygodnie temu

Dno, podobnie jak smak amerykańskiego piwa.
Zakończenie filmu 7 było genialne i powinno pozostać nieznane dla tych co jeszcze nie oglądali. Rozpowszechnianie tej reklamy to zamach na filmowa rozrywkę najwyższych lotów bo zdradza fragment filmu dla którego się ogląda cały film.
Wstydź się "Marketingu przy kawie". Powinniście przynajmniej nie pisać o co chodziło w filmie, żeby nie psuć zabawy ludziom młodym, którzy często nie oglądali filmu 7 i teraz już nie będą mieli dobrej rozrywki przez Was :-)

7 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
7.05.2019

„Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”. Raport o udostępnianiu wizerunku najmłodszych w Internecie

40% polskich rodziców dzieli się w Internecie zdjęciami i filmami dokumentującymi dzieciństwo ich dzieci. Rocznie każdy z nich wrzuca średnio 72 zdjęcia i 24 filmy z własnymi dziećmi w rolach głównych. Nawet 3 mln polskich maluchów mogło stać się bohaterami sieciowych telenoweli, z reguły bezwiednie. Jak wygląda zjawisko tzw. sharentingu w Polsce? Temat przybliża raport „Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”, zrealizowany na zlecenie Clue PR.